sábado, 13 de noviembre de 2010

Os primeiros días

Eu son un dos que colabora no Making Off. A verdade é que o primeiro día algúns non comezamos moi ben, xa que chegamos tarde e por pouco non quedamos fóra. Por outro lado, o resto foi agradable. O labor dos actores e das actrices pareceume abrumador. Ademais, na miña opinión, nada máis chegar, xa nos organizamos perfectamente. O traballo no que estou quedou moi completo nesa mañá. Dous días despois, o que dirixe o noso equipo de montaxe, reproduciu para nós o vídeo preparado. O director, tamén presente, díxonos que para a próxima vez ía darnos una sorpresa que consistía en levar un novo trípode para traballar. Por último, hoxe, mellor dito pola hora que é, onte, foi o segundo día. Uns do Making Off fomos cos de maquillaxe para grabar unha proba e outros quedáronse grabando os ensaios. Isto foi posible grazas a que se me ocorreu coller a miña cámara. Aínda que tiveron que deixar de utilizala, porque se me esqueceu cargar a batería e fun sen o cargador. Neste momento, o que está grabado, só queda montalo e ver o resultado. Por agora, paréceme que todo o proxecto vai ser un éxito polo esforzo que se está realizando. Espero que estea no certo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario